دنیز بتن سازه

دنبال کنندگان

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بايگاني

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

پروژه پل خاص زرناس اردبيل

پروژه راه اصلي کلور-درام خلخال

اجراي فلاشينگ برج مسکوني ترنج

گروه انسانهاي سبز

نظر سنجي

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱

دانلود رایگان نرم افزار حقوق و دستمزد اکسل

دانلود نرم افزار

نرم افزار حقوق و دستمزد تحت اکسل رایگان ارائه شده،یک نرم افزار کاربردی است و از لحاظ کیفیت و انعطاف پذیری بالای برخوردار است که امیدواریم با راهنمایی و اظهار نظر دوستان مراحل رشد خود را درنیازهای سیستم های روز را شناخته و هر روز مطابق استانداردهای علمی جهان چه از لحاظ تکنیکی و مهندسی نرم افزار و چه از نظر مهندسی سیستم ، خدمات بهتری را ارائه بدهیم.

تصویر1      تصویر2       تصویر3      تصویر4

دانلود با لینک مستقیم
حجم : 147 کیلوبایت
 رمز فایل : danizbetonsazeh

۱

ساخت فرم ثبت اطلاعات در اکسل Excel

بخش مقالات

برای ساخت فرم ثبت اطلاعات در اکسل ابتدا باید روی آیکن ایجاد فرم درقسمت آدرس تولبار ( Quick Address toolbar ) کلیک کنید.

برای این کار مطابق شکل زیر در زبانه کوچک مثلثی شکل در بالا سمت نوار عنوان کنار دکمه های save - undo کلیک کنید. و گزینه More Command را انتخاب کنید. 

پنجره Excel option باز می شود. در این پنجره در قسمت Choose commands form گزینه  All Commands  را انتخاب کنید. سپس در لیستی که مشاهد می کنید گزینه Form را انتخاب و روی دکمه Add کلیک کنید تا آیکن Form در سمت راست اضافه گردد. حال بر روی ok کلیک کنید و این پنجره را ببندید. اکنون گزینه form در نوار Quick Address اضافه شده است.

برای ایجاد فرم ثبت اطلاعات،ابتدا سطر مربوط به سر ستونها را انتخاب کنید سپس بر روی گزینه form در نوار Quick Address کلیک کنید. در پنجره باز شده بر روی ok کلیک کنید. مطابق شکل زیر یک فرم ثبت اطلاعات با توجه به گزینه های موجود در سر ستون برای شما ساخته می شود که به کمک آن می توان اطلاعات را با سرعت و دقت بیشتری در جدول خویش ثبت کنید.بطور مثال یک سطر در جدول زیر اطلاعات فرضی بااستفاده از گزینه form ثبت شده است.